Rozwój technologii webowych umożliwił integrację systemów tak aby zapewnić bezpośrednią wymianę danych.
Integrując nasz system webowy z oprogramowaniem w firmie (np. Subiekt, Optima etc.) uzyskamy centralny i uporządkowany system do zarządzania zamówieniami, kontami klientów. Skraca to czas potrzebny na manualne przenoszenie danych i zmniejsza kosztowne ryzyko pomyłek czy dublowania danych.
Innymi przykładami są integrację z systemami aukcyjnymi, porównywarkami cenowymi (umieszczenie naszej bazy produktów w innym serwisie gdzie są reklamowane/sprzedawane) lub z bazami opinii/ocen produktów (nie musimy latami tworzyć baz opinii użytkowników o produktach, które dzisiaj są bardzo mocnymi atutami sklepów/platform sprzedażowych).
Poniżej podajemy tylko niektóre możliwości integracji (z najbardziej popularnymi systemami). Na ogół integracja międzysystemowa jest zawsze możliwa, trzeba jednak odpowiednio dobrać typ integracji i rozumieć jej techniczne możliwości i ograniczenia.
Integracja z oprogramowaniem w firmie Nasze produkty można integrować z oprogramowaniem używanym w firmie. Oznacza to możliwość integracji z systemami WMS (magazyn), CRM, bazami zamówień, bazami produktów a nawet rozbudowanymi systemami ERM. | |
Integracja z systemami płatności on-line Płatności on-line zintegrować można z dowolnymi naszymi modułami. Umożliwiają szybkie i wygodne płatności za dowolne produkty/usługi. | |
Integracja z systemami aukcyjnymi Możliwość automatycznego wystawiania produktów z naszych systemów na aukcjach. | |
Integracja z porównywarkami produktów Produkty umieszczone w naszym systemie mogą być reklamowane we wszelkich porównywarkach cen. | |
Integracja z systemami firm kurierskich i pocztowych Zamówienia z systemu mogą być podpięte przy pomocy API do systemów kurierskich - oznacza to możliwość śledzenia realizacji wysyłki. | |
Integracja z systemami zbierającymi opinie o serwisach/produktach Serwisy warto zintegrować z bazami informacji o samych stronach (gromadząc pozytywne opinie użytkowników) oraz bazami opinii o produktach (gotowa baza opinii i ocen produktów) | |
Integracja z systemami śledzenia i optymalizacji ruchu na stronie Podstawą rozwoju strony jest pełna wiedza na temat źródeł i przebiegu ruchu internautów na niej. Umożliwiają to najnowocześniejsze narzędzia do analizy ruchu. | |
Integracja z programami lojalnościowymi i partnerskimi Relacje z klientem warto opierać na systemach partnerskich i lojalnościowych, zwiększa to ilość stałych zamówień. |
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji: