Rozwój technologii webowych jest widoczny w każdej branży, także poligraficznej. Klienci chcą uzyskać szybki podgląd pełnej oferty oraz cen. Starsze systemy w których oferta opisana jest słownie a ustalenie szczegółów/złożenie konkretnego zamówienia wymaga bezwzględnie ustaleń z obsługą są wypierane przez systemy gwarantujące szybką i automatyczną realizację zamówień z korzyścią dla klienta i właściciela platformy.
Inventcom PrintShopCMS to sklep/platforma sprzedażowa dedykowana dla drukarń i firm poligraficznych, które chcą zwiększyć sprzedaż dzięki nowoczesnej i atrakcyjnej prezentacji oferty i w pełni automatycznemu i szybkiemu mechanizmowi składania zamówień.
|
W razie zainteresowanie istnieje możliwość udostępnienia w pełni interaktywnej wersji demo prezentującej najważniejsze cechy i zalety systemu. Zgłoszenie o udostępnienie dema prosimy wysyłać pod adressklepy@inventcom.pl
Poniżej prezentujemy niektóre typy integracji sklepu, które dodatkowo wdrożone pozwalają oszczędzić czas, zwiększyć sprzedaż i zareklamować asortyment:
Integracja z oprogramowaniem w firmie Nasze produkty można integrować z oprogramowaniem używanym w firmie. Oznacza to możliwość integracji z systemami WMS (magazyn), CRM, bazami zamówień, bazami produktów a nawet rozbudowanymi systemami ERP. | |
Integracja z systemami płatności on-line Płatności on-line zintegrować można z dowolnymi naszymi modułami. Umożliwiają szybkie i wygodne płatności za dowolne produkty/usługi. | |
Integracja z systemami aukcyjnymi Możliwość automatycznego wystawiania produktów z naszych systemów na aukcjach. | |
Integracja z porównywarkami produktów Produkty umieszczone w naszym systemie mogą być reklamowane we wszelkich porównywarkach cen. | |
Integracja z systemami firm kurierskich i pocztowych Zamówienia z systemu mogą być podpięte przy pomocy API do systemów kurierskich - oznacza to możliwość śledzenia realizacji wysyłki. | |
Integracja z systemami śledzenia i optymalizacji ruchu na stronie Podstawą rozwoju strony jest pełna wiedza na temat źródeł i przebiegu ruchu internautów na niej. Umożliwiają to najnowocześniejsze narzędzia do analizy ruchu. | |
Integracja z programami lojalnościowymi i partnerskimi Relacje z klientem warto opierać na systemach partnerskich i lojalnościowych, zwiększa to ilość stałych zamówień. |