Platformy B2B sprzedażowe Inventcom OptimalB2B
Nasze rozwiązanie, OptimalB2B to platforma internetowa wykonana w technologiach webowych służąca do rozwijania komunikacji biznesowej. Platformy tego typu zwiększają sprzedaż ułatwiając i optymalizując jej przebieg oraz usprawniają współpracę z partnerami biznesowymi i klientami.
Platformy oprócz funkcji sprzedaży mogą też zawierać przydatne narzędzia biznesowe (konfigurator produktów, ofertownik dla handlowców, integracje z hurtowniami danych etc). Zapraszamy do przeglądnięcia przykładów realizacji - tak do tej pory pomagaliśmy naszym klientom w stworzeniu skutecznych narzędzi IT do obsługi relacji z kontrahentami.
Zastosowania i korzyści:
Prowadzenie sprzedaży B2B (hurtowej) za pomocą platformy - zwiększenie zysków dzięki udostępnieniu wygodnego narzędzia do zamawiania i systemu, który nagradza stałą współpracę z naszą firmą. Także możliwość konfiguracji programów partnerskich i lojalnościowych. Integracja z systemami wewnętrznymi w firmie - stany magazynowe, informacje o produktach, listy zamówień widoczne bezpośrednio w programach księgowych, automatyczne wystawianie faktur, informacja dla handlowców etc. Integracja z systemami partnerów biznesowych - wspólna sprzedaż na dużym obszarze, integracja magazynów, automatyczny import informacji o produktach od producentów, wspólna realizacja zamówień etc.
|
#Case Studies:(przykłady wdrożeń przez naszą firmę - wybrane funkcje platform)
Platforma dla grupy biuroserwisów (dystrybutorów/hurtowników):- Kontrakty - indywidualne ceny dla wybranych klientów/firm w danym okresie z możliwością nadawania budżetów
- Integracja z hurtowniami (stany, ceny, zdjęcia, dane produktów) - automatyczny wybór produktu o najlepszej cenie/dostępności
- Integracja z systemem ERP/sprzedażowym
- Obsługa wielu kont klientów - hierarchia kont zamawiających dla firm wieloodziałowych (akceptacja zamówień, powiadomienia)
Platforma dla sklepu z serwerami i podzespołami komputerowymi:- Dedykowany konfigurator produktów (w tym wypadku platform serwerowych)
- Ofertownik/moduł handlowca - składanie ofert (pdf, xls, faktura proforma) z aktualnej oferty i cenników bezpośrednio z api dostawców/magazynu
- Programy lojalnościowe, partnerskie
- Komunikator (chat online) z klientem na platformie
Platforma dla drukarni:- Dedykowany konfigurator produktów (w tym wypadku różne wersje i warianty materiałów drukowanych)
- Możliwość zamieszczania lub zamawiania indywidualnego projektu graficznego
- Zaawansowane zarządzanie cenami produktów (w zależności od wybranych parametrów)
- Moduł do komunikacji z użytkownikiem/klientem (wsparcie procesu tworzenia projektu graficznego)
|
Działaliśmy dla:
Wdrożyliśmy platformy B2B dla firm i instytucji z wielu branż:
- Kompania Biurowa sp. z o.o.
- Seisan & Senden
- Gigaserwer
- Gomeo
- Orno-Logistics sp. z o.o.
- Wektor sp. z o.o.
- Arpi
- Partner Papes sp. z o.o.
- i wiele innych.
Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia spotkania online lub rozmowy telefonicznej na której zaprezentujemy wersję demo platformy i odpowiemy na wszelkie pytania.
|
Etapy realizacji:
- Wstępne ustalenia, analiza zapotrzebowania i stworzenie specyfikacji.
- Podpisanie umowy.
- Przygotowanie ogólnego układu serwisu i interfejsu.
- Prace nad oskryptowaniem serwisu połączone z testami i prezentacją kolejnych etapów Klientowi.
- Udostępnienie Klientowi (Klientom) wersji BETA i systemu CMS
- Szkolenia z zakresu używania CMS, dalsze prace i testy nad funkcjonalnością platformy.
- Wdrożenie funkcjonalnej platformy wraz (jeśli wymagane) z integracją z określonymi systemami w firmie.
- Przekazanie praw autorskich, w razie potrzeby dalsze prace administracyjne i rozwojowe nad platformą.
Jednym z głównych celów i zastosowań platformy jest integracja systemów. Oprócz integracji z systemami wewnętrznymi w firmie, platformę OptimalB2B można spiąć z jednym z powszechnych systemów osiągając określone korzyści. Poniżej podajemy tylko niektóre możliwości integracji (z najbardziej popularnymi systemami).
| Integracja z oprogramowaniem w firmie Nasze produkty można integrować z oprogramowaniem używanym w firmie. Oznacza to możliwość integracji z systemami WMS (magazyn), CRM, bazami zamówień, bazami produktów a nawet rozbudowanymi systemami ERP.
|
| Integracja z systemami płatności on-line Płatności on-line zintegrować można z dowolnymi naszymi modułami. Umożliwiają szybkie i wygodne płatności za dowolne produkty/usługi.
|
| Integracja z systemami aukcyjnymi Możliwość automatycznego wystawiania produktów z naszych systemów na aukcjach.
|
| Integracja z porównywarkami produktów Produkty umieszczone w naszym systemie mogą być reklamowane we wszelkich porównywarkach cen.
|
| Integracja z systemami firm kurierskich i pocztowych Zamówienia z systemu mogą być podpięte przy pomocy API do systemów kurierskich - oznacza to możliwość śledzenia realizacji wysyłki.
|
| Integracja z systemami zbierającymi opinie o serwisach/produktach Serwisy warto zintegrować z bazami opinii o produktach (gotowa baza opinii i ocen produktów)
|
| Integracja z systemami śledzenia i optymalizacji ruchu na stronie Podstawą rozwoju strony jest pełna wiedza na temat źródeł i przebiegu ruchu internautów na niej. Umożliwiają to najnowocześniejsze narzędzia do analizy ruchu.
|
| Integracja z programami lojalnościowymi i partnerskimi Relacje z klientem warto opierać na systemach partnerskich i lojalnościowych, zwiększa to ilość stałych zamówień.
|
Zapytanie / Zamów demo